Misbehaving Brat

This is a gaming and a little bit art blog of a brat who likes to touch other's ass with excitement. Posted gaming related drawings too. Feel free to follow/unfollow and asking, have fun 8'>/

my art posts


Active player of
SEA Granado Espada (OnionHolic - Bach Server)
TERA (Fraya)
Final Fantasy XIV (Arrgoneurys Helior - Tonberry)
Recent Tweets @

Its been a long time i didnt draw something for fun, just, i kinda butthurt coz idk when can i continue this. I almost forgot how fun is creating your own characters u__u

No name yet for both but i already found some candidates for them 8’))))

My gorjiss son Arrgo-chan drawn by my friend Saga
thanks a bunch 8’))/

ritens:

ild-damnyou:

verric:

New week means new Fill-In-The-Blanks game! It appears to be Rachel… BUT IS IT? :D Draw what you think it is!
If you need inspiration you can check out last week’s game!


i dunno wat


K THEN.

[[mushroom intensifies]]

ritens:

ild-damnyou:

verric:

New week means new Fill-In-The-Blanks game! It appears to be Rachel… BUT IS IT? :D Draw what you think it is!

If you need inspiration you can check out last week’s game!

i dunno wat

K THEN.

[[mushroom intensifies]]

commission for http://www.riseoftherunesmiths.com/runesmiths/
trying new technique is fun uwu

ild-damnyou:

lunasilveria:

unclediddler:

verric:

K LETS PLAY A GAME. DRAW UR OWN LEVIN.

I didn’t draw it but it’s the thought that counts,right?

People please isn’t it obvious

image

LET IT GGGGG—wait what do you mean the new character isnt battlefield claude

dont wake the sleeping lion next time bitches.

yumememoria:

jdkielce:

lunasilveria:

verric:

aririka:

OMG Veil’s new costume XDDDDDD

it definitely suits his style

OHHHH MYYYY GODDDDD

It’s perfect

oh

my

God

Veil

I cant

OMG WTF LOL. VEIL SO HANSAMU.

I’m so going to make him now… XD /// just for the costume LOL

Utsukushiii lady no moto heeee

Veil whatdidyoudotomykokorooo

OH GOD WHAT IS THIS DOKIDOKIFEELINGS IS THAT VEIL IN SASSY DAPPER SUITWAITWHATTHEFUCKISTHATSNAILDOINGNONONONONOPENOPENOPENOPENOPENOPEEEEEEEEEEEEEEE

lunasilveria:

image

image

….It’s surprising that some people still got this way of thinking inside their heads. How is cleric = feminine? I don’t get it. Someone kindly enlighten me.

tell him/her to say that to this dude.

Happy birthday to Racie.

My policy still applied. So here’s your son being escher and stuffs. ENJOY BITCH

al-the-stuff-i-like:

whats-left-of-the-assassins:

abbythecatlover:

chubbymon:

portentouscatastrophe:

lastglimpsetheatre:

dolphinhats:

alicexz:

toothyhalcyon:

Welcome to Tumblr.

Holy shit this is the most accurate post I have ever seen in my life

wait…this is a completely different gif set on my blog…

Reblog this and then check it on your Tumblr. Go on, do it.

Yes.

What? How? O_O

IT KNOWS WHAT FANDOMS YOUR IN

holy shit I’m trying this

SERIOUSLY THOUGH HOW DOES THAT HAPPEN

(via ritzkreuz)

「 海 の 家 」 House By the Sea

Camwhoring in FC house and nearby area 8”).